קורס בניית אתרים אונליין

קורס בניית אתרים אונליין

תחום בניית האתרים באינטרנט החל לפני עשורים והפך לאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר כיום. הן עובדים שכירים בחברות הייטק והן עצמאים המציעים שירותי בניית אתרים זוכרים למגוון רחב של פרויקטים: החל מתכנות מתקדם של מערכות אינטרנטיות מתקדמות, המשך באתרי תדמית וכלה בדפי נחיתה קלילים. לצד חברות ההייטק, גם משרדי פרסום, דיגיטל וארגונים גדולים מעסיקים בוני אתרים במשרה חלקית או מלאה.
למרבה המזל, את כל התחום הזה ניתן ללמוד במהלך קורס בניית אתרים אונליין ללא צורך בתואר מלא במדעי המחשב. התחום כולל את הצד הוויזואלי של האתר באמצעות תוכנות גרפיות, את התכנות של צד הלקוח באמצעות ג'אווה סקריפט ושפות נוספות, וכן תכנות מתקדם לצד השרת באמצעות שפות תכנות קלאסיות כמו ג'אווה.
באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים שיכולים להפוך אתכם בתוך חודשים מספר למומחי בניית אתרים ולהתחיל לעבוד בתחום. תוכלו למצוא את שפות התכנות המועדפות עליכם ולתרגל משימות שיכינו אתכם מא' ועד ת' לעבודה.

היתרון של לימודי בניית אתרים באופן מקוון

לימודי בניית אתרים בקורס דיגיטלי מאפשרים לכם ללמוד בקצב שלכם, לחזור שוב ושוב על חלקים בשיעור שלא הבנתם ולהמשיך לתרגל. תהליך הלימוד מתבצע באמצעות שיעורים מוקלטים בווידאו, שבהם ניתן לצפות על גבי המחשב או הטלפון הנייד. מרבית הקורסים בתחום כוללים גם קבצים לתרגול ומשימות לשיעורי הבית ליישום המידע שנלמד בכל אחד מהשיעורים. קורס בניית אתרים אונליין מאפשר לכם ללמוד מהבית, ממקום העבודה או במהלך חופשה ללא הגבלה של מקום או שעות. הלימודים מתבצעים באופן פרטי על ידי מורים שעובדים בתעשייה ומכירים היטב את האתגרים שלה.

נמצאים בחזית הטכנולוגיה

אחד הדברים שתגלו במהלך לימודי בניית אתרים באמצעות קורס בניית אתרים אונליין באתר הוא הרלוונטיות של החומר לשנת הלימודים. בכל מספר שנים ישנן טכנולוגיות חדשות המאפשרות פיתוח מהיר יותר, קוד נקי ומגוון רחב של פלטפורמות המאפשרות להאיץ את תהליך הבנייה, כמו וורדפרס, דרופל ופלטפורמות נוספות. בכל שנה הקורסים מתעדכנים וכוללים מודולים חדשניים כמו פלאג־אינס (תוספים) שניתן להוסיף לוורדפרס, קיצורי דרך שמאפשר לבנות אתרים רספונסיביים המותאמים גם למסכי מכשירים ניידים וכלים נוספים.
לאחר שתסיימו את הקורס תוכלו להמשיך לצבור את הידע הדרוש ולהעשיר את סט היכולות שלכם עם קורסים מתקדמים נוספים, שיהפכו אתכם למתכנים מבוקשים בתעשייה. בין השאר ניתן ללמוד להיות מפתח פול¬¬־סטייק ולבנות את האתרים באמצעות שילוב של מספר טכנולוגיות לפי צרכי לקוחותיכם.

הסטארט אפ הבא בדרך

הידע הנצבר במהלך קורס בניית אתרים מאפשר לכם לא רק לעבוד כשכירים או פרילנסרים בתחום, אלא גם ליישמו להקמת הסטראט־אפ הבא שלכם. כך התחילו מיזמים כמו חלונות של ווינדוס, אתר פייסבוק ומערכות מקוונות נוספות. כלים אלה יסייעו לכם להפוך רעיונות למציאות.
בחרו את הקורסים המועדפים עליכם באתר וכנסו לעולם המרתק והמתגמל של בניית אתרי אינטרנט.

רוצה לקבל עדכון על קורס אונליין חדש?

בניוזלטר של Online Courses ישלח אליך ישירות למייל עדכונים על קורסים חדשים או קורסים מומלצים לתקופה. זה הזמן להירשם!